July 05, 2013

BAGAIMANA INGIN MENDAFTAR DAN KELEBIHAN SEBAGAI AHLI / PENGEDAR SHAKLEE

Setiap hari ada sahaja mereka yg bertanyakan kepada saya, macam mana nak jadi ahli? mahal tak modalnya? susah ke nak cari orang? best ke buat business dengan Shaklee? ha... banyak kan soalan? hehehe jadi di sini saya nak jelaskan sekali lagi apa bestnya jadi ahli Shaklee ni.

Pada saya, Shaklee adalah salah satu MLM yang sangat senang hati dan mudah saya terima kerana saya boleh buat business dari rumah, tak perlu bekerja hingga lewat pagi, tak perlu tinggalkan anak dan suami, tak perlu head hunting, boleh buat business secara part time / full time, mesra keluarga dan banyak lagi lah.






Ramai yang memandang sinis bila di katakan Shaklee ni MLM. Biasanya orang kaitkan MLM dengan head hunting, cari downline, main kaki-kaki dan lain-lain lagi. Tapi di Shaklee " siapa rajin dia naik siapa malas takat tu je lah."



BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE


1) Yuran pendaftaran hanya RM65 + RM10 postage. Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide,business manual dan lain-lain.


ATAU


2) Buat pembelian sebanyak 200 point UV (unit value) iaitu lebih kurang RM700 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM75) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+).


Anda bole hubungi saya untuk mendaftar atau menggunakan ID Siti NurFaizah Abdullah 905866 sebagai SPONSOR.


MAINTAIN POINT DAN KEAHLIAN


Kalau anda cuma nak makan sendiri, tak payah maintain points bulanan atau minimum belian. Cuma gunakan produk, dan share dengan kawan-kawan dan saudara-mara je. Kalau mereka berminat, boleh beli dengan ID anda. Anda boleh beli pada harga yang murah. Iaitu 25% lebih murah daripada Retail Price.

Tapi kalau anda ingin mulakan business dan dapat CASH BONUS, barulah anda perlu mempunyai points tertentu setiap bulan.


KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE


1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% less than retail price)

2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus. 

3) BERPELUANG membuat business Shaklee, (online dan offline) dengan bantuan MENTOR.

4) ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee.

5) Shaklee menawarkan CASH, CAR (bonus kereta), CONVENTION (local dan international - UMRAH bagi muslim)


6) Saya akan masukkan anda ke dalam Group tertutup di Facebook dimana hanya ahli sahaja yang boleh masuk ke dalam group ini. Anda akan diajar dan didedahkan cara marketing online, rahsia berjaya dalam business online, info dan cara pengambilan produk, cara-cara mengendalikan Blog dan Facebook dan banyak lagi.


Sekiranya anda berminat boleh la terus menghubungi saya.




PEGEDAR SAH SHAKLEE ( ID 905866);
COD : Batu Pahat, Johor;
Sms/Whatsapp : 018 776 2464;
Facebook :KEDAI VITAMIN BATU PAHAT

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Copyright to Siti NurFaizah
Designed by UMIESUEstudio 2015